Nowe złego początki

 3... 2... 1... kolejne podejście do stworzenia w sieci recenzenckiego kącika, który będzie mi odpowiadał, a dla innych będzie wartościowy. Chciałabym tu wrzucać opinie o wszystkim, co przeczytałam, tak więc prawdopodobnie pojawi się dużo klasyki, sporo tytułów utrzymanych w mrocznych klimatach, jakieś cosie dla dorosłych, trochę mang, literatury japońskiej i sporo kotów, jak widzisz- nie ograniczam się 😁

Na blogu można znaleźć stare recenzje, na początku chciałam je usunąć, ale stwierdziłam, że mają w sobie "to coś", chociaż muszę przyznać, że mój ówczesny styl wypada nieco niezręcznie.

W czasie, kiedy miałam przerwę od blogowania, publikowałam w innym miejscu i pracowałam nad tym co i w jaki sposób piszę, pewnie i tak jest sporo rzeczy, które mogę poprawić, ale cieszę się, że jestem już w trakcie pracy, a nie przed jej początkiem.


Mam wrażenie, że w tym samym czasie, kiedy poprawiałam pisarskiego skilla, zatraciłam moje "to coś" na rzecz bardziej pseudo-profesjonalnych i szablonowych recenzji, więc celem na najbliższy czas jest jego odzyskanie.

Dodatkowym aspektem prowadzenia bloga, na który wcześniej kompletnie nie zwracałam uwagi, będą ładne fotki, utrzymane w spójnej estetyce (so pro 😊), ważne szczególnie w przypadku komiksów, bo przecież je nie tylko się czyta, ale także ogląda obrazki, więc ich zdjęcia są wręcz niezbędne.

Skoro mamy już za sobą formalności, to zapraszam do czytania i dyskusji, pierwsze (nowe) recenzje już wkrótce.


Komentarze